Sam & Dol



SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar
boleh bawa maut?
DOL: Sebab semalam semasa aku tengah
minum,lembu tu terajang aku. Nasib baik
tak mati.


------------------------------------------------------


SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2
Ringgit tu?
DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang
dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit


------------------------------------------------------


SAM: Kau kata binatang peliharaan kau
mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?
DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa
ia mati dalam air!


------------------------------------------------------


SAM: Semalam aku nampak hantu!
DOL: Uih! kau terkejut tak?
SAM: Taklah.... hantu tu yang terkejut
tengok aku.
DOL: Mana kau tahu? SAM: Aku tengok muka
dia pucat semacam jer....


------------------------------------------------------


SAM: Apasal kopi yang kau buat ni rasa
masin?
DOL: Gula dah habis!
SAM: Yang kau pergi campur garam apasal?
DOL:Kan aku kata, sebab gula dah habislah


------------------------------------------------------


SAM: Aku tengok kau beberapa hari ini
"candle light dinner" dengan bini kau,
mesti dia suka.
DOL: Dia marahlah. Aku lupa nak bayar
bil elektrik, api rumah aku dah kena potong!


------------------------------------------------------


SAM: Aku ada AIDS? mana ada...
DOL: Aku baca 1 dari 10 orang kat Negara
ni ada aids. Aku dah tanya 9 orang,
semua tak ada aids, kau orang ke 10, tak
payah tanya, aku dah tahu...


------------------------------------------------------


SAM: Dol, aku dengar bunyi batuk kau
makin teruk!
DOL: Iya ke? kalau macamni aku kena
banyak berlatih agar dapat batuk dengan
lebih baik lagi.


------------------------------------------------------


SAM: Dah dua kali perompak yang sama
datang merompak kedai kita.
DOL: Tu lah aku dah cakap kat kau,jangan
pasang signboard "SILA DATANG LAGI"
0Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool