Saman



"Seorang menteri.. namanya Dato Halim Osman.. sedang
menunggang motorsikal berkuasa tinggi sambil
memboncengkan seorang lelaki lain dengan sangat
laju...
Mereka akhirnya ditahan oleh seorang polis kerana
membawa motorsikal melebihi had laju..

"Maafkan saya Dato... Dato membawa motorsikal dengan
sangat laju..."

Dato Halim menjawab..
"sebenarnya saya hanya meronda-ronda dengan motor
berkuasa tinggi ini... seronok betul mencubanya.."

Polis menggeleng-gelengkan kepalanya,
"Bagaimana kalau saya menyaman Dato... membawa motor
seperti ini sangat membahayakan diri Dato.. Bagaimana
kalau Dato mengalami kemalangan?"

Dato Halim segera membalas..
"Awak nak saman saya..? awak tahu tak.. saya seorang
menteri dan pastinya Ketua Polis bersama saya.."

Polis segera berkata
"Mmm... nampaknya saya memang kena saman dato.. kerana
nampaknya anda bukan berdua menaiki motor tapi bertiga
termasuk Ketua Polis.."
0Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool