Kentut Senyap



Seorang perempuan tua berjumpa seorang doktor Dan bertanya,

“Doktor, saya Ada masalah dengan perut yang selalu berangin,
Tapi tak pernah menganggu saya…kentut saya tak pernah
Berbau, Dan senyap. Jadi saya selalu kentut.

Doktor meminta penjelasan lebih lanjut dari perempuan tua
Itu Dan perempuan tua itu berkata, “Sebenarnya, saya sudah
Kentut sebanyak 20 kali ketika berada dihadapan doktor.
Mungkin doktor tak tau sebab kentut saya tidak berbau Dan
Senyap.”

Doktor itu menjawab, “Ok, sekarang ambil pil ini Dan datang
Jumpa Saya minggu depan.”

Seminggu selepas itu, perempuan tua itu kembali.

“Tuan Doktor,” panggilnya sambil marah-marah, “Saya tak tau
Pil apa yang yang doktor beri pada saya, tapi sekarang
Kentut saya…walaupun masih senyap…tapi baunya sangat
Busuk.”

Doktor itu membalas, “Bagus!!! Kita sudah mengobati hidung
Makcik yang tersumbat, sekarang, mari saya periksa telinga
Makcik.”

0Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool