Loya Tekak Aku



Pandir tgh smbang dgn kwnnya, Kaduk ttg cita2 mereka.... Ikuti perbualan bodoh dua Legenda Pak Malaysia



Pandir: Ko ada cita2 x Kaduk?

Kaduk: Apa pulak xdenye Pandir? Aku klau bleh nk sgt jd ssuatu yg bmakna. Xla jd legenda memalukan dalam sejarah Malaysia...

Pandir: eh, sbut memalukan 2 plahan sikit Kaduk... Kita ni la yg bwt orang tgelak. Kalau kita x wjud, spe nk gelakkan org Malaysia.

Kaduk: Kalau lwk bjenis, aku pn nk tgelak Pandir. Tp kita jd lwak bodoh atau org zaman akan dtg pnggil slapstik rsenye

Pandir: Mane kau tahu? Kita ni bkan bleh lihat mse depan...

Kaduk: Tak sungguh, xkata la Pandir. Td Doraemon dtg dgn Shin Chan guna mesin masa nk bgtaw kita jadi bhn lawak bodoh. Tak malu ke kau Pandir???

Pandir: Aku bangga klau org gelak sbb aku. Klw nk kira kehendak kita, Ultraman pun xmintak mati tiap2 episod mse lawan raksasa. tp itu tugas dye. redha je la Kaduk

Kaduk: Aku nk gak jd Superman ke Spiderman ke... Kalau dpt jadi Batman atau Catwoman pn dh bsar rahmat.

Pandir: aku plak nk jd Mr America ataupun Cicakman

Kaduk: Kau nk jd apa Pandir?

Pandir: Aku klau bleh nk jd Perdana Menteri. Ko jd la pmbantu peribadi aku, Kaduk....

Kaduk: kalau kau jd Perdana Menteri, aku nk jd...

Pandir: jd apa Kaduk?

Kaduk: Lawyer tekak aku Pandir



Itulah ksudahan perbualan tak berguna Pandir dan Kaduk. Akhirnya mereka trus jd bhan lawak legenda rakyat Malaysia. Mitos yg sensasi
0Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool