Sepi Seorang Perindu









Dah lama rasanya aku tak update blog.Dah dekat bersarang dah blog aku ni..huhu..Mungkin buat beberapa minggu ni aku sibuk nak uruskan masaalah peribadi.Kalau setakat nak singgah² blog kawan dan bagi komen jer mungkin aku sempat.Lagipun buat sementara ni aku guna PC bang ipar, sebab PC aku kat kedai tengah servis apa yang patut.

Oklah kalau keadaan dah kembali normal nanti, aku akan update macam biasa.Jadi tunggu ajelah kemunculan aku semula di dunia blog ni..hehe..

p/s: err..tajuk blog ada kena mengena tak?

3Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool