Aku Yang PENYAYANG



Aku nak tanye korang, law korang dah sayang, sanggup ke korang menyakitkan dia? Aku pompuan, hati cepat lembut. Aku dah tak kisah walaupun dia menyakitkan aku. Kadang – kadang aku memang rasa mcm nak mengamuk dan sedih bila dia selalu buat badan aku lebam – lebam dan bertanda. Memang buruk kalau pompuan ada parut tapi tulah. Aku xsampai hati nak melawan. Biarlah aku digelar pompuan paling baik di abad ini. Walaupun tiada apa – apa ikatan, dia seringkali tidur bersamaku. Aku biarkan malah kadang – kadang dia ada bawa bersama teman-teman sekapla untuk meniduriku. Dan setiap malam perkara itulah yang akan terjadi. Habis seluruh badanku dihisap dan digomol dgn rakus. Ada juga aku menjerit sakit tetapi rasa sayang mengatasi segalanya. Aku diamkan, takut nanti mati pula dia dibunuh oleh Pipah, housemateku yang berbadan debab.

“Mira, xkan ko nak biarkan je benda ni. Tgk la ko skarang. Sampai mata pun bengkak kena balun.Aku kesian tgk ko.” “Takpela Nana, benda kecik aje.Aku sayang semua makhluk tuhan kt dunia ni. X sampai hati ler” Wajah kelat campur ayu kulemparkan pada Nana."Benda kecik ko cakap! Hei Mira. Kalau ko kena macam2 penyakit nanti sapa yang susah? Ikh.. dgn pengotor nye, hinggap kat mane2 orang, bohsia, pelacur suma dibantai. Ko still nak brsabar lg? kalau ko kena HIV macamana?” Ahh!!! Aku bingung. Apa harus aku lakukan!! Cakap Nana itu ada benarnya. Kenapa aku kesian sangat kt dia sedangkan dia tak pnh memahami aku. Pasal pengotor dan hinggap kat mane2 pompuan tu, aku memang sedia maklum. Sejak aku kecil lagi aku sudah tahu itu perangainya. Apa-apahal tgk lah nanti…… Malam itu seperti biasa. Aku tidur lagi bersamanya.. kali ini tingkahnya amat berlainan, dia berbisik manja di telingaku, seakan memujuk agar aku melayan nafsunya. Namun aku mengeraskan diri. Mata ku pejam erat. Aku harus bersabar. Makin lama dia makin melampau. Sudah berani memanjat2 badanku. Dia cuba pegang dadaku namun aku menepis pantas. Tak disangka tepisanku itu membuatkan dia hilang kawalan.tiba-tiba aku rasakan ada sesuatu mencucukku… makin lama rasanya makin menebal.aku tidak dapat menahan lagi!! Biarlah apa pun terjadi.kemungkaran ini tidak bisa lagi dibendung.

“PIIPAAHHHHH!!!!!!!!!!!!! Amekkan ridset cpt!!! Aku dah tak thn dgn nyamuk2 yg berlambak ni!!!!!”

Pipah berlari2 menghulurkan bantuan. Ridset dihulur mesra dan malam itu buat pertama kalinya, aku membunuh nyamuk2 yang selama ini kenyang menghisap darahku. Pipah menggeleng kepala… “Mira…Mira.. aku tau lah ko amek kos veterinary tp jangan la sampai nyamuk pon ko sayang…buat pnt aje aku beli ubt nyamuk,ko xpnh guna.xsampai hati konon..” Aku pandang Pipah sambil menggaru kepala..bingung melayan bebelan Pipah.

hehe…… kadang2 aku ni penyayang x bertempat.. xpe, pasni aku sayang pakwe aku sorang je…. Kan pipah kan..

0Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool