Menteri & Pengawal



Pada suatu petang sorang menteri memandu kereta. dia mahu melawat anaknya di sebuah universiti. apabila tiba di pintu pagar universiti, dia ditahan oleh pengawal
"encik nak kemana"
"saya nak jumpa anak saya" kata menteri
"encik kena ambil pas masuk. sila letak kereta di tepi" pengawal bersuara lembut
"awak tak kenal siapa saya? menteri bersuara tinggi
"saya tak kenal encik " jawab pengawal
" dunia pun kenal saya tau " sergah menteri
"maaf encik hari ini dunia tak bertugas. saya yang bertugas" pengawal menatap muka menteri
0Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool