Aku Yang Dah Tensen..!!



M emang sejak kebelakangan ni aku dah mule rase tensen.Mngkin disebabkan xde idea nak cari bahan2 untuk aku buat entry terbaru,dan sejak kebelakangan ni juga aku mulelah menjelajah dari satu tempat kesatu tempat..blog walking ler tu..Dalam perjalanan aku dari satu blog ke satu blog tu,aku terjumpelah satu blog ni yang bagi aku kurangkan tensen dan sedikit ilham(Trime ksih pade x-poshop )..walaupun xseberape,tapi bolehlah..janji ade post baru..hehe.Post aku kali ni berkisarkan tentang aku dirisik oleh seorang jande,beliau adelah Nora Danish..ahaks..haha..jangan mara gurau jer..

Sebenarnye aku xde idea lagi..arggh..tensennn..Nak hilangkan tensen ni aku cadangkan diri aku tengok video nih..Kalau korang nak tengok,boleh gak join sekaki..lalala






Video kat bawah nih,yang membuatkan aku xlena tido..hahaha ni semua budak MMU Gedik..

7Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool