Aku Juara Akademi BH



Senarai akhir top 20 untuk pemenang Blogger Hunter (Klik Untuk besarkan)


Hari ni aku menerima satu berita gembira,apabila nama aku di umumkan sebagai juara untuk contest Blogger Hunter anjuran 'FCU COMMUNITY'.Berita ni jugak di anggap satu kejutan budaya buat aku,kerana aku masih lagi baru dalam bidang² contest ni dan tak meletakkan sasaran untuk pemenang no1 pun(ye ker?).Tapi yang paling bes nyer,aku menjadi juara yg pertama di contest pertama anjuran 'FCU COMMUNITY' sejak ia di tubuhkan.Lepas ni tidak syak lagi, nama aku akan terpahat di tugu 'Kami Blogger' seperti di tugu² sejarah yang terdapat di Malaysia kerana menjadi juara contest pertama mereka..(hehe..pandai² jer)Ok,jom tengok hadiah² yang bakal aku terima untuk juara contest Blogger Hunter ni..





TEMPAT PERTAMA


1 botol Miracle Neem Scrub (300gm)bernilai RM65 ditaja oleh FCU Miracle


1 Sinus Treatment Set bernilai RM46 ditaja oleh FCU Miracle


1 botol Miracle Hair Mask bernilai RM26 ditaja oleh FCU Miracle


1 set CADAR FLORAL bernilai RM90 ditaja oleh Homedecoonline


ALAS GELAS bernilai RM10 ditaja oleh Homedecoonline


ONE DROP PERFUME bernilai RM40 ditaja oleh AnisShop


TAPAK PENGIKLANAN
Satu tapak pengiklanan tajaan DAUS selama 30 hari



Kalau korang tengok hadiah² kat atas ni lumayan tak?Bagi aku ianya cukup lumayan dan berbaloi-baloi..hehe.Terima kasih buat semua penaja² hadiah,terutama sekali pada 'FCU COMMUNITY' yang bertungkus lumus menjayakan contest ini supaya berjalan dengan lancar dan tabalkan aku sebagai juara Blogger Hunter.Akhir sekali aku nak berterima kasih jugak untuk semua peserta² yg join contest ini dengan ucapan,hari ni hari aku,esok² hari korang pulak..betul3x.
36Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool