Habis Seksa !!




Tamatlah sudah seksaan aku memerah otak menjawab semua soalan² dari contest 'Blogger Hunter' ni.Entah betul ke tidak jawapan tu,aku pun tak tau..hehe..Kalau korang yang tak tau mengenai contest ni boleh rujuk banner di sidebar aku yang bertajuk 'Kami Blogger'.

Contest Blogger Hunter ni memang lain daripada yg lain,tak seperti contest² yg aku join sebelum ni(walaupn baru 2 contest aku join..ahak's)Blogger Hunter ni jugak memerlukan kesabaran mental yang amat tinggi,sebabnya banyak soalan² yg boleh buat aku pecah kepala nk cari jawapan..grr..Apapun lepas ni kalau ada contest² sama macamni lagi,kalau boleh janganlah letak soalan yang takda kena mengena dengan blog korang..huhu..

Rasanya dah banyak aktiviti yg aku trtinggal di sebabkan 'Blogger Hunter'ni, di antaranya projek skodeng anak dara kat seblah umah aku..muahaha..gurau jer....Oklah,setakat ni jer yang dapat aku kongsi dengan korang,bye...
17Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool