Ada Apa Di Zon Artis




Adakah anda berminat dengan cerita² hangat tentang dunia artis ?Jika berminat, jangan lepaskan peluang anda untuk menikmati berita terkini artis di sebuah blog hiburan yang semakin meningkat iaitu Zon Artis.com.Blog Zon Artis ini akan merekod segala cerita² artis dalam apa jua bentuk sekali pun...Sama ada ianya gosip,skandal,kontroversi atau apa saja yang melibatkan mereka pasti akan terbongkar di Zon Artis.

Zon Artis yang berslogan 'blog hiburan paling cool untuk semua' ditubuhkan pada 01. April 2009, dengan tujuan untuk menghangatkan lagi industri hiburan tanah air dalam menyampaikan dan berkongsi segala berita semasa artis.Di samping itu,ianya turut menyajikan cerita² hangat dan sensasi dari artis² antarabangsa. Zon Artis juga mengalu-alukan kepada mereka yang ingin berkongsi cerita² artis dengan menghantarkan emel kepada adminzonartis@gmail.com .




Ada lagi yang lebih hangat di Zon Artis !




Terkini, Zon Artis tidak ketinggalan menghargai para pengunjungnya dengan menganjurkan CONTEST yang menawarkan hadiah² lumayan.Di antara hadiah yang paling lumayan di tawarkan adalah 1 unit kamera digital yang berharga RM250(gambar di atas),berbaloi bukan?Apa yang lebih menarik lagi tentang contest ini adalah anda tidak memerlukan sebarang kos walau 1 sen pun, dan apa yang anda cuma perlu lakukan dengan hanya memenuhi syarat² yang diberi saja.

Selain itu, pihak Zon Artis telah menamakan contest mereka ini sebagai cabutan tiket bertuah versi online.Ini kerana,setiap markah peserta akan di ambil kira melalui jumlah tiket² yang di kumpul.Bagaimana untuk mendapatkan tiket² yang dimaksudkan?Ianya terlalu mudah,kerana pihak Zon Artis telah pun menyediakan beberapa kaedah yang perlu anda ikuti bagi mendapatkan tiket² tersebut.Untuk mengetahui kaedah² atau tentang contest ini dengan lebih lanjut,terus saja dapatkan maklumatnya dengan klik di sini.

Sebelum itu perlu di ingatkan bahawa, contest ini akan bermula dengan serta-merta setelah entri tentang contest ini diterbitkan, dan akan tamat secara keseluruhannya pada 30. Julai 2009 (Khamis) tepat jam 11.59:59.Tetapi kaedah 1 dan 2 akan tamat lebih awal iaitu pada 1 Julai 2009(Rabu).



Hadiah² contest ini ditaja oleh : Gambar Hehe dan juga World Of Mohd. Azizwan



p/s: Rajin pulak aku join contest sekarang ni..hehe..:astig:
12Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool