Memang Mengerikan



Korang pasti sudah berkhatankan?Maaf saja nak tanya soalan ni,takut² ada yang tak dikhatankan lagi...Maklumlah,kalau kita tengok budak2 sekarang sebut pasal khatan atau sunat je dah lari bertempiaran..hehe.. Oklah,baca sedikit fakta aku tentang berkhatan ni..

Mengkhatan anak lelaki ni adalah wajib manakala mengkhatankan anak gadis adalah terpuji dan bukannya wajib.Malahan orang Kristian dan Yahudi juga mengkhatankan anak² lelaki mereka sejak bayi lagi dan semakin popular terutama di Amerika. Aktiviti ini sudah bersifat universal dan turut dilakukan oleh orang bukan Islam di seluruh dunia.

Apa kata kita layan video di bawah ni untuk melihat bagaimana cara berkhatan di lakukan tanpa menggunakan teknologi moden.Sebelum tu aku nak beri amaran, bahawa video ni tak sesuai untuk orang yang lemah semangat kerana ada unsur² 18SG dan 18SX..hehe..

video

Apa pendapat korang setelah selesai melihat video di atas?Adakah korang jugak telah melalui zaman berkhatan tanpa menggunakan teknologi moden seperti di atas ataupun dengan cara yang lain?
53Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool