Apa Dah Jadi??Malang²..



Semalam 31 Mei,hari yang paling malang buat aku.Tapi sebelum tu,ade jugak sesuatu yang membuatkan aku terase happy sikit kerane aku dapat berjumpe dengan member² lame satu tempat kerje dengan aku dulu.Dah dekat 2 bulan tak dapat tengok muke² yang tak beberape hensem dan kiut diorang..hehe..Tujuan kami semua berkumpul ni pun atas dasar nak bertandang ke kenduri kawen member lame kami jugak.Kalau tak kerane kenduri kawen ni,mungkin 2 tahun lagi baru aku dapat jumpe dengan member² aku ni..huh..ye ker 2 tahun?..




Tapi yang malang tak berbau sebab salah seorang member aku tu accident dalam perjalanan nak kesane,kereta yang dia drive terbabas langgar tiang lampu tepi jalan.Tapi nasib baik dia ngan wife dia tak cedere ape²,cume tak dapat teruskan perjalanan jer kerane kereta dah remuk bahagian depan.Kalau di lihat cuace yang cerah,rase tak logik pulak aku tengok mamat ni boleh terbabas.Dia ade bagi alasan yang dia mengantuk,tak cukup tido.Tapi aku kene percaye jugak memandangkan dia pun baru kawen 2 minggu lepas dan membuatkan aku terpakse bertanye dalam hati..Biase laa..pengantin baru memang sibuk waktu malam..huhu..

Di pendekkan cerite,kami semua tak jadi nak pergi kenduri kawen sebab dah kesuntukan mase.Ape taknye,sebelum tu kami semua bergerak nak ke kenduri kawen lebih kurang pukul 2 setengah petang,perjalanan nak kesane ambik mase 2 jam.Pastu nak uruskan member aku yang accident tu dekat 3 jam lebih.Memang tak sempat lagi nak kesane,kalau nak pergi jugak pun mungkin dah malam sangat.Jadi terpakselah aku kirimkan salam ngan hadiah jer melalui kawan aku yang lain pade pengantin..

Ape²pun aku tak menyesal sangat tak dapat hadir di majlis perkahwinan kawan aku tu,sebab malam tu jugak si 'pengantin baru' ade call aku tentang sesuatu(tak boleh cerite,rahsia..hehe) Oklah,sampai sini je aku dapat kongsi dengan korang..Aku tak nak cakap ini pengalaman pahit ker,manis ker,sebabnye setiap kali aku berjalan dengan member aku yang accident tu sebelum ni dulu, mesti ade je halangan..huhu..malang²..
18Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool