Dialah Di Hati - Episode 03



Esoknye di opis…..

“Hi Ika.. Morning… Best cuti?” Peah menyapaku sesudahku melabuhkan punggung ke kerusi di petisyenku.

“Heheh.. Mestilah best” ku menjawab sambil mengenyitkan mata padanya. Heheh best dapat tengok Alfa berkubang ngan kerbau. Huhuhu.. Kalau ku pecahkan rahsia mau hangat topik nih kat opis sebulan. Aitt.. Mana boleh pecahkan rahsia.. Tu jadik rahsia aku gak huhuhu aku gak kang tempias malu.

“Ait.. Senyum2 lak.. Ko bercuti ngan En. Alfa ekk” Soal Peah lagik. Uitt apsal lak minah nih tanye gitu ekk.. Peah lak dah mendekati mejaku malahan terus tarik kerusi lagik. Emm nak dengo citer la nih.
“Waaa pepagi dah ada gosip ke?” Ikis lak nyampok sambil datang gak ke mejaku. Sorang lagi teman opisku nih.

“Aitt.. Apsal lak tetibe muncul nama aku ngan si Alfa nih?” Soalku lak pada Peah. Dup dap dup dap lak dada nih. ‘Diorang dah tau ke ekkk.. X mungkin.. ” desisku dalam hati. Ikis cume trsenyum jek dengo soklan Peah tuh.

“Yelah En Alfa pun cuti sama ari cam ko kan. Pastu bile aku tanya nak kemana cuti dia kate nak ke Temerloh gak. Kan ke sama destinasi tuh ngan ko” Peah menerangkan soklannya. Ohh dia cuti gak rupenyeee….. Haah ek. Lupe lak aku arituh dia ada bagitau gak.

“Kebetulan jek tuh” aku mengkaver diri sendirik.

“Yang ko sibuk-sibuk nak tau apsal Peah… Oooo. Aku tengok semenjak si Alfa tuh masuk kemain ko ekkk.. Melawa sokmo. Asik2 pi toilet tacap muke. Pastu sebatu dah bau tau minyak atar ko tuh..” Aku mengenakan Peah lak. Heheh cam bau-bau jeles lak aku nih. Heheh nak ketawa gak pun ada rasenye. Ntah mana aku dapat idea gojes putar belitkan soklan pun aku tatau.. Hahah nie mesti saki baki virus weng Pakcik Resat masih ada lagik nih dalam otak aku. Wakakaka… Resat…ohhh tetibe teringatkan Ariff lak. Peah kelu terus.. ngan muke terFisat2 blah ke tempatnye semula. Heheh padan muke ko Peah.. Rasekan..

“Wakakaakak..padan muke ko Peah. Me x masuk campo”.. Kata Ikis sambil berlalu pergi..

“Eh Ika..”

“Haa ada ape lagik pasal Alfa nak citer kat aku” aku memotong ayat Peah pantas. X abeh lagik tuh.

“Nak gitau laa bukan pasal Alfa lor heheh… Ari nih sowang lagik pekeja baru akan masuk. Emm kata En Raja dia unit baru dan akan gandingkan ngan ko dalam apa-apa project. Tu sebab aku bagitau. Ni profile dia kalo ko nak nengok” sambil Peah hulurkan sebuah file kepadaku.

“Boleh tahan lorr gojes gak.. Heheh namanye Najib gitu. Aku cop ekk” sambung Peah lagik.

“Ermm bile masa lak si Raja Iblis tuh interbiu orang. X gtau aku pun. Memandai jek” aku bersungut sambil menyelak muke depan fail tersebut. Memang patut pun dapat gelaran Raja Iblis. Keh keh keh.Gojes ape sangat si Najib nih sampai Peah dah cop.

“Haaaaaaa…… Aaarriff” Betui ke pandanganku pada gamba si empunye fail nihhh…

“Apsal Ika?..ko kenal ke dia ni?..” tanye Peah cuak bile dia terdengar aku menjerit kecil tadi.

“Ehhh.. Err..err… Tada ape2 Peah. Err.. Bile budak nih nak datang lapor diri?” tuturku tergagap-gagap kat Peah. Ape ke hal lak tetibe aku gagap nih… Hatiii.. Tenang hatii.. Ku menenangkan diri sendirik.

“Ada dah tuh kat bilik En Raja. Kang jap lagi mesti dia kenalkan kat ko nye. Ehhh aku ulang ekk.. Jangan sesekali ko impit-impit dia. Keje ngan impit x sama. Aku nampak ko impit dak Najib tuh.. Aku lenyek ko jadik nasi impit kang” bisik Peah perlahan ke tingaku.

“Weeehhh Peah takat minyak atar perisa sedap malam ko tuh x kose aku nak layan tau. Aku pun ada taste lorr…” aku pekenakan Peah lagik. Sebenarnye aku hanya cube meredakan gelora di dada ini jek.

“Hehehehe.. Okey okey aku caya ko” ujar Peah sambil brlalu ke mejanya.

“Ika.. En Raja nak jumpe now” muncul Ikis tetibe sambil tersenyum manja. ‘Ermmm seketari En. Raja nihhhh. Kalo part En Raja laju jekkk jalankan tugas. Heheh taulah gosip ko ngan si Raja Iblis tu kiss.. Heheh’ aku desis sendirian dalam hati. Dengan langkah teratur ku cuba melangkah tenang ke bilik En Raja. Ntah kenapa hati ini makin x keruan lak. Hatiku terasa sesuatu. Berdebar dan berat cam nak jumpe sesorang yang aku rindu lak. ‘Oh Alfaa.. Mana kau sekarang. Tolong aku Alfa.. terasa hatiku cam dekat ngan hati seseorang nih’ desisku lagi.

Di waktu yang sama di dalam bilik Raja Iblis lak…

‘Soalan En Raja nih boleh ku jawab. Orangnye pun x le garang. Sedang-sedang elok jek. Misaipun xde la melenting cam singa. Cuma kening kirinya sikit terangkat dan terpanjang jek la. Heheh ntah nape senget plak kening En Raja nih. Tersalah trim kot.. Huhuhu sempat lak aku ngutuk si Raja nih..’ Najib berkata sendirian di dalam hati ketika En Raja sedang leka berbual di gagang telefon.

‘Kenapa hati aku berdebar-debar ekk. Panas pun tak ni, bilik aircond lagik. Kerusi lak terasa cam duduk atas tilam rumah aku. Ishhh mainan hati kot. Tapiii aduihhh cam terasa sesuatu lak berdebarnye. Berat jek rasenya. Ape ati aku rase ekk.. Cam nak jumpe seseorang yang aku rindu jek. Tapi nak rindu sape ekkk. Mana ada aku kenal sesapa kat sini. Aweks?… Huhuhu x mungkin. Tu cerite lalu’ serta merta Najib teringat kisah kemalangannya dulu yang telah mengorbankan sama aweknye.

Tok tok tok.. Bunyi pintu diketuk dari luar…

“Masuk!” kate En Raja..

“Err.. En. Raja cari saye..?” tanye ku terketar² sambil mate ku tertumpu pada pekerja baru nih.. aku masih blom nampak akan muka nye.. sebab dia masih menghadap En. Raja…

“Ye Ika.. perkenalkan ni En Najib.. En Najib tu dia pembantu awak Cik Ika..”
En Najib menoleh ke arah ku dengan slow motion..

“Hah..! Awak nih kan yang pengsan bila tengok saye..?” tanye Ajib.. Aku terpaku tak tau nak kate aper².. rase nye seperti kena kejutan elektrik bila tengok pemuda nih.. rupa nye memang seiras ngan Ariff.. kaki ku menggigil.. jantung ku hampir sakit dibuat nye..

“Cik Ika.. kenape nih macam nampak hantu je?Kamu berdua nih cam dah saling kenal mengenal..?” tanye En Raja.

“Begini En Raja.. terus terang saye memang tak kenal ngan Cik Ika nih.. dan kebetulan saye ader nampak dia kat kampung saye.. dan entah kenapa bila je dia tengok saye..dia pengsan.. macam nampak hantu.. dan sekarang dia jadi cengini plak.. Cik Ika kenapa nih..buruk sangat ke muka saye sampai Cik Ika jadi cam nih…?” Kate En Najib untuk mendapatkan kepastian dari aku.. begitu juga reaksi En Raja..tah kenapa aku masih blom sedar lagi..fikiran ku melayang.. tak percaya akan aper yang belaku..tetiba ingatan aku pada Ariff muncul kembali.. kaki ku lemah.. kepala ku berat..

Aku terdengar kekecohan.. muka ku basah seperti di simbah air.. aku terdengar nama ku di panggil.. Ika.. Ika.. Ika.. tapi aku blom sedar..a per yang belaku.. aku pun tak tau..

“Ika… are you okey?” Bebayang ku nampak wajah Ikis. Makin lama makin terang pendangan dan pendengaranku.

“Ika.. Bangun bangunn…”.. Baru jelas kelihatan Ikis, Peah ngan Hanieys sedang mengelilingiku.

“Kenapa aku ha… Rasa pening lak pala nih.. Aduihhh” aku mengaduh. Terasa bebal lak pala.

“Ko pitam tetibe jek tadi masa dalam bilik si Raja tuh. Nasib baik si dak baru tuh sempat sambut ko kalau tak cam tapai basi jek la ko melepek kat lantai tadi tau” laju Ikis menerangkan. “Abang Raja.. Eh silap.. Heheh En Raja kelam kabut panggil aku tau” Ikis menyambung lagik.

“Heheh ko Ikis… Panggil abang Raja rupenye selama nih”.. Sempat lak aku mengusiknye dalam pada kepala tengah mamai nih. Ikis hanye tertunduk malu mengkaver dirinye yang comei tuh. Peah ngan Hanieys lak dah mula tergelak-gelak kecil.

“Ko nape ka. Risau akulah. Baru nampak Najib dah cenggitu. Sok keje ngan dia haiii cemanaaaalah. Nampak gayanya aku nih memang ditakdirkan ngan Alfa agaknye” tetibe Peah bersuara. Uittt.. Ada hati ko Peahhhh… Aku tebas ko..huhuhu

“Heheh.. Ke situ lak ko Peah. Takde apa-apa la. Aku pun tak tau kenapa aku tadi. Tetibe cam… Ntah la..” jawabku pada Peah sambil memicit-micit perlahan kepalaku. Agak ringan sket kelamaan. Sebut Alfa tadi teringat lak kat dia. Mana dia ek. Arinih lom nampak dn dengar citer dari dia lagik. Takkan dia lupe kat aku kot. ‘Sampai hatimu Alfa…. Ika sendirian kekacauan nih Alfa tak jengulkan diri pun bertanye khabar. Arghhhhh majuk ar cenggini kangg…’ sempat lak aku merintih sendirian dalam ati. Lama bilik tuh di huni sepi. Hanieys dan Ikis hanye memandangku memicit kepala jek. Peah lak ringan tangannye menolong memicit kepalaku.

“”Err.. Okay la gang. Rasanya aku dah okay kot. Korang boleh tinggalkan aku sorang. Kang jap lagik aku keluarlah dari bilik nih” aku cube bersuara minta masa sendirian.

“Are u okay tui Ika?” Hanieys cube mengesahkannya sambil memicit perlahan bahuku.

“Ok my dear. Lelama kang si Raja Iblis tuh carik Ikis kangg…mana kopi I Ikis..mana nasik lemak I Ikis… Mana Fisau cukur I Ikis..mana sapu tangan I Ikis… Huhuhu semua-semua kan Ikis kite jaga..? Heheh” sempat lagik aku melawak. Heheheh.. Bilik tuh dipenuhi dengan deraian tawe mereka sebelum mereka pergi meninggalkan aku.

“Eh Peah… Arinih nampak En Alfa tak…?” Aku tak boleh tahan tuk bertanyekan tentang dia gak sebelum Peah menghilang dari balik pintu.

“Hehehe nak tau gak tuh. Dia ada meeting lor dari jam 830pagi tadik ngan klien kat luar. Wehh aku nasihatkn ko beli gak minyak atar sedap malam nih… Huhuhu” Peah mentertawakan aku. Hanye kenyitan mata dapat aku berikan padanya. Kini aku sendirian. Melamun memikirkan kenapa aku tadi. Kepakah Najib tuh seiras sangat dengan Ariff… Kenapa..kenapa.. Ntah lah..

Tok tok tok.. Kedengaran pintu bilik rawatan tuh diketuk dari luar…..

“Siapa?” ku membalas.

“Cik Ika? U ok? Bleh saya masuk?” Najib muncul depan pintu… ” Cik Ika tolong laa jangan pengsan lagi… Pls, tolong laa jangan pengsan…” Najib buat muka kesian. Kelakar ler pulak aku tengok budak Najib nie.

“Hohoho jangan risau Najib, saya tak kan pengsan dah… Saya pun rasa banyak kali sangat saya pengsan hahahaha” aku buat lawak yang tak berapa lawak… Najib diam jer tengok muka aku… Mata kami berdua bertentangan… Terus sunyi keadaan… Macam malaikat lalu..

“Cik Ika boleh saya tanya something?” Najib memecah kesunyian.

“Silakan kalau saya boleh jawab” rilek jer aku cakap. Padahal dalam badan nie dup dap dup dap jantung aku bunyik.. Laju gak ler denyutan jantung aku.. Rasa nyer boleh lawan ngan keta F1.

“Cik Ika nie naper yer? Asal tengok muka saya jer pengsan. Kalau sekali tak per laa… Saya boleh terima. Tapi dah masuk dua kali nie.. Jadik saya nak tau jugak kenapa… Huduh sangat ker saya nie sampai buat orang pengsan…” apa aku nak jawab kat budak nie.. Sian plak aku tengok si Najib nie… Bebetul blur abis budak nie.

“Macam nie la Najib… Saya rasa better…” aku terdiam tak boleh nak sambung. Nak citer ker, tak nak pasal Ariff? Ish aku pun blur macam Najib jugak. Aku memandang muke Ajib.. Lama.. Kire-kire 2 minit 43 saat.. Aku pandang dari atas sampai bawah.. 99.99% darinya adalah sama.. Mimik muka.. Stail rambut.. Cara berpakaian.. Suara.. Gaya bercakap.. Bukan palsu.. Bukan duplicate.. Kalau jejaka dihadapanku ini mengaku namanya Ariff dan memuntahkan kata-kata azimat seperti yang pernah diluahkan Ariff beberape tahun lepas aku sanggup daki gunung berduri sekalipun kalau itu pengerasnya.. Tapi apakan daya.. Jejaka yang berada di hadapanku adalah Najib bin Mohammad seperti tercatat di dalam kad pengenalannya. Ah.. Kenapa aku begitu mudah berkhayal tentangnya? Aku tersedar dari lamunanku apabila Ajib meraba-raba mukanya.. Bimbang ada tercalit kotoran atau senget sebelah..

“Cik Ika? Cik Ika pakai bahasa isyarat ke? Saya tak paham..” dengan inesennyer Ajib bertanyer..

“Eh.. Saye bercakap ke tadi?” aku pulak buat muke inesen.. Ajib menggeleng kepala..

“Takpela Cik Ika.. Maybe fikiran Cik Ika terganggu lagi.. Lain kali Cik Ika boleh ceritakan yer.. Tapi saye memang nak tau sangat apa yang membuatkan Cik Ika pengsan 2 kali melihat wajah saya yang tak kurang tampannyer ni.. Selagi saye tak tau saye takleh bekerja dengan aman disini.. Lagi-lagi menjadi pembantu Cik Ika.. ” Ajib berkata panjang lebar.

“Ermm.. Apa kata saye ajak awak lunch.. Leh saye ceritakan nanti.. ” terpacul keluar dari mulutku sepontan dengan ajakan tersebut. Matila aku kalau Alfa tau..

“Boleh jugak” sengih Ajib. Sebelum aku sempat berkata-kata dia menyambung. “See you in an hour” dia membuka pintu dan sempat mengenyitkan mata kepadaku. Alamak… Boleh pengsan lagi aku macam ni..

Dalam masa yang sama di pihak Najib pulak….

‘Kenapa minah sorang ni terlalu mengambil perhatian aku nih sejak pertemuan pertama dulu? Dulu masa pertemuan pertama masa eksiden aku ingatkan hatiku berdebar melihat dia sebab perasaan bersalah aku jek masa melintas jalan tak tengok kiri kanan. Aku tau dia hampir pengsan waktu tuh. Nasib baik ada sorang mamat yang telah berenti untuk tolong dia. Kali kedua lak ati aku masih gak berdebar bile terjumpe dia kat kampung arituh. Yang herannya muke dia terperanjat lotong bila nampak aku pastu terus pengsan. Hati aku pun berdebar lagi masa tu. Hari nih aku masuk keje baru kat sini.. Dia nampak aku.. Dia pengsan lagik. Yang makin mejiknye hati aku berdebar lagik tadi dalam bilik En Raja tuh rupanya nak nampak dia lagik. Nape nihhhh.. Kenapa hati aku asik berdebar jek bile jumpe dia. Sekang pun debaran hati aku masih lagi terasa. Wehhh kacau kacauuuu… Rasenye perasaan yang sama cam masa memula aku rindu kat awek aku dulu. Aduihhhh bertahan ke aku keje kat sini.. Ganding ngan dia lak tuh. Pehtu boleh tahan gak ayunye minah nih mau pecah lelama dada aku nih kang asik dup dap dup dap jek. Terpaksa la aku jalani balik operation kang tuk dapatkan hati baru.. Haiii hati sape lagik le kang yang boleh aku mintak tuk kaver balik hati aku yang pecah sekali lagik. Tapi dia rase ke ek cemana hati aku rase nih?…arghhhhh… Lantak la. Jap lagi dia nak ajak aku makan aku nak tau gak persoalan ini…’ Najib bermonolog sendirian di dalam hatinya sepanjang perjalanan keluar dari bilik rawatan tadi menuju ke petisyennya.

“Hai sayangku!… Are u okay?”.. Tetibe Alfa terpacul di bilik rawatan nih dengan muke keresahan. Terperanjat tui. Belum hilang debaran hati nih dipekenakan dak Najib tuh dia lak tambahkan debaran. Aku sekeh lumat gak kang si Alfa nih tapi sian lak tengok muke dia yang cuak tuh.

“Hmm… Okay dah. Pening sikit jek pala tadi. Yang awak nih masuk dah x reti nak bagi salam ke?… Buat terperanjat orang jek. Seb baik Ika xde sakit jantung tau…. Kalau tak tadi….”

“Kalau ada sakit jantung I sanggup tau bagi jantung I kat ika. Biar I susah I x mau buah hati I nih susah. Nasib baik I telefon ke opis nih tadi nak cakap ngan Ika masa meeting break kejap tadi. Tapi si Hanieys yang angkat dan bagitahu Ika pengsan. Berkejar tau I sayang kemari tuk dapatkan Ika dan selesakan Ika. Kenapa boleh jadik macam ni nih….” laju tutur Alfa lembut memintas cakap ku sambil mula mengambil tempat berdiri hampir menghadapku yang sedang duduk melunjurkan kaki di atas tempat pembaringan. Ermmm terbau semerbak harum bau minyak wangi yang dipakainya menusuk ke idungku. Heheh patutla dak Peah tuh suke kat Alfa.. Heheh sempat lak aku melamun kejap.

“Entahla…” hanya itu yang mampu aku cakap.

“Kalau Ika dah okay… Jum kite keluar sat.. Kite lunch awal. I bagitahu dah dengan kawan I Raja tadi tuk bawa U keluar awal. Dia okay jek as long as i tak kacau seketarinye si Ikis tuh..lagi pun I miss u Ika” bisik Alfa perlahan sambil tersenyum manis dan menolongku turun dari katil rawatan tuh.

“Hermmm…. Okay. Ika pun lapar nih lom sempat breakfast tadi” tuturku juga perlahan. Heheh…superman dah datang beb. Hilang terus pening kepala nih. Kami pun bergandingan keluar dari bilik tuh. Dalam hatiku nanti dah berkira-kira akan aku singgah ke petisyen Najib tuk batalkan janji lunch kitorang. Bek keluar ngan cek abe aku.. heheh

“Errr…Alfa…” aku memanggil Alfa sebelum dia beredar. Alfa memusing badannya kembali sambil melemparkan senyuman manisnya.

“Ada apa sayang?” huh… dia nie memang, kat office pun nak bersayang-sayang. Aku menarik muka masam. Aku melihat sekelilingku. Fuh..nasib baik tak der si Ikis ataupun si Peah tu.kalau tak..mampus aku!

“Ika nak gi toilet jab, ada emergency nie.” Alfa hanya tersengih. Hairan gak aku. Hai… aku bagitau nak gi toilet,bukannya aku kata nak cium dia. Tersengih plak mamat nie.

“Pergi ler,apsal nak bagitau plak. Apa, nak suruh teman ker?” dia tersengih sambil merenungku dengan renungan menggoda. Isshh… tergoda aku sebentar… hensem gak si Alfa Romeo ni. Bertuah aku dapat dia. Keh keh keh

“Ishh.. tak kuasa.. Ika leh gi sendiri,” aku menjawab malas. Terus ku pusing badanku. Niat sebenar bukannya nak gi tandas tapi nak gi jumpa Najib, cancel lunch date… hehe… tapi apa salahnya kalau aku date gak ngan dia. Memula keluar ngan Alfa, nanti aku keluar lak ngan Najib? Hehe… tak baik tul aku nie…

“Haa… Ika,nasib baik saya tak lupa.nanti ada partnership dari syarikat Intan Holdings. Nak datang handle projek Ika tu.” aku memusing kembali badanku apabila mendengar kata-kata yang dituturkan oleh Alfa Romeo sebentar tadi..berkerut seketika wajahku.

“Habis tu. Najib tu buat apa? Jadi pak pacak dalam projek tu? Ataupun tukang nak sangkut tuala?” Aku bertanya kepadanya. Alfa hanya tergelak kecil mendengar kata-kataku.

“Tak derla. Najib tukan masih baru lagi. Masih belum banyak experience lagi kata orang. Tu yang diorang nak antar pekerja diorang tu. Dengar kata orangnya dah lama dalam bidang nie.” dia menerangkan kepadaku. Aku hanya terangguk-angguk sahaja. Sapa agaknya orangnya yer. Ntah-ntsh datang lagi sorang muka cam Ariff? Pengsan tak bangun-bsngun aku lepas tu. Takpun jelmaan Pakcik Resat ketika zaman gila-gila remaja? Huhu… mesti pakai rambutut alfro ngan vespa dia. Huh… simpang malaikat 44!! Tak nak aku.. cukupler si Ajib tu sorang. Takkan bapak dia pun nak join gak!!

“Ler.. kata nak gi toilet tadi,tak jadi ker?” eh… dah terjauh rupanya lamunan aku tadi. Aku tersengih tanda malu. Alfa tersengih membalas.aku segara melangkahkan kaki ku cepat2. Kalau betul aku nak gi toilet tadi, mesti dah ter# dah nie… hehehe… Aku segera ke bilik si Najib. Eh… dia takder plak.. hem tinggal message kat penyambut tetamu jer la. Aku menoleh ke arah seorang gadis yan tak berapa jauh dari aku tu. Aku melangkahkan kaki. Sesampainya aku di sana, ku hadiahkan senyuman manis buat gadis itu. Biar dia tahu aku nie seorang yang manis dan suka tersenyum… senangler nak minta tolong hehe… gadis itu pula membalas… lagi clear ler…

“Dik, boleh tolong tak?” aku bertanya manis.gadis itu hanya menggangguk.

“Tolong bagitau En Najib, pegawai kita yang baru masuk tu, saya tak jadi lunch ngan dia ari nie. Saya ada keje. Okey?” gadis itu hanya mengangguk. Aku tersenyum puas. Budak nie bisu ker apa haa? Dari tadi aku sorang jer yang cakap…ishh…tak baik betul aku nie. Aku tersenyum tanda selamat tinggal kepadanya tetapi sebelum aku melangkah mataku tertancap kepada sehelai kertas seperti resume beralamat Intan Holdings. Segeraku teringat kembali kata-kata Alfa. Aku bertanya kepada gadis penyambut tetamu itu.

“Dia ini ker yang akan turut serta dalam syarikat kita nanti? Bekerjasama dalam projek bawah Yayasan Holdings?” gadis itu menoleh sebentar kepadaku dan memerhatikan resume di hadapanku.

“Iyer, dialah. Tadi dia ada datang. Bagi resume nie.” aku menggangguk tanda paham sambil mataku masih merenung wajah di dalam borang itu. Hem.. lawa gak minah nie… boleh lawan aku nie… hehehe… berkelayakan… graduate from Universiti Harvard… Hem bukan calang-calang nie… Aku membaca serba sedikit profile mengenainya. Aku masih merenung gambar itu. Namanya… eh lupa lak nak baca.. PDA… Hem…boleh ker aku kerjasama ngan dia nanti…? Ah, lantak ler, pergi lunch dulu. Mesti Alfa tunggu sambil pegang perut dia tu…. Aku berlalu pergi…

bersambung…………………………………….

0Komen:
1. Jangan Menggunakan Simbol '@' Ini Untuk Nama Anda..
2. Jangan Lupa Follow Brozai Di Twitter..Klik Di Sini !
3. Terima Kasih Dengan Komen Anda

Catat Ulasan

 

Copyright © 2009 by Brother Zai - Template by Blog Templste 4 U | Blogspot Tutorial | Sport Page Ranking Tool